24 kwietnia 2017

rossmann -55% co kupiłam


Dzisiaj post zupełnie nie w moim stylu, czyli kosmetykach kolorowych. Jeśli długo mnie oglądacie i czytacie, to wiecie że jestem zielona w tym temacie i posiłkuję się tylko i wyłącznie wiedzą zaczerpniętą od osób, które wiedzą co w trawie piszczy. Jak każda baba oglądam strony i filmy, które w jakiś sposób mogą mi pomóc dobrać odpowiednie dla mojej skóry produkty. O promocji -49%, a właściwie to -55% (przy posiadaniu karty klubu), wiedziałam już dobry miesiąc przed i byłam pewna, że muszę wypróbować pudrów z wibo, które oczarowały mnie zarówno wyglądem zewnętrznym jak i opiniami dziewczyn w Internecie. Cóż, pierwszego dnia promocji poleciałam do najbliższego rossmann'a, ale niestety nie wszystko udało się dorwać za pierwszym razem. Na szczęście tego dnia musiałam pozałatwiać sprawy w różnych miejscach w Warszawie, przy czym mogłam po drodze zahaczyć o kilka innych, bardziej oddalonych sklepów tej sieci. I... udało się kupić wszystko co chciałam! Ludzi było mnóstwo i naprawdę nie lada wyzwaniem okazało się dojście do którejkolwiek z bardziej znanych markowo półek. W związku z tym że nie każdy pewnie ma ochotę oglądać vlog'a na moim kanale, gdzie dość dokładnie wszystko starałam się pokazać, postanowiłam dodać również tego posta. Może kogoś uda mi się zainspirować kto wie. Co nieco mogę już powiedzieć o produktach, bo były już używane. Zdjęcia zostały zrobione tuż po ich zakupieniu, stąd wyglądają na nowe. Jeśli zatem macie jakieś pytanie o konkretny produkt, piszcie!


Nie podaję wam bezpośrednich linków do poszczególnych rzeczy ponieważ z łatwością je znajdziecie wpisując chociażby nazwę firmy na stronie internetowej. Zawsze też możecie zrobić screen'a. Więc sprawa jest prosta. Dla tych którzy preferują film, zapraszam na vlog'a z dwóch dni, czyli soboty i piątku, gdzie sporo fajnych rzeczy się działo. Niestety nie udało mi się nagrać i przedstawić wszystkiego, ale starałam się zrobić to jak najdokładniej. Poniżej znajdziecie film i przy okazji bardzo zapraszam was na mój kanał na yt, wystarczy wpisać 'Paula Mroczkowska' i wyskoczy wam moje konto. Najczęściej dodaję tam coś związanego z fotografią, bo na tym temacie się skupiam.


3 komentarze :

  1. Ciekawi mnie ten puder ryżowy - ciekawe czy się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:40

    Fajne te kosmetyki ;) ciekawią mnie te pudry z wibo,są takie inne. Też byłam w rossmannie podczas promocji, ale to, co się tam działo, to po prostu jakieś wariatkowo ;) ludzi pełno, półki wyczyszczone do cna..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takze się skusiłam i kupilam pare kosmetykow. Niedlugo będą testy na moim blogu 🌸
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń