19 kwietnia 2017

phone photos


Zebrało mi się dość sporo zdjęć na telefonie w związku z czym stwierdziłam, że to najwyższy czas żeby wrzucić posta ze zdjęciami z ostatnich... nie wiem sama, miesięcy? Nie pamiętam już kiedy dodawałam taki wpis. W sumie to po maratonie z licencjatem jedynym na co mam ochotę jest zamknięcie laptopa i pójście spać, ale czego się nie robi dla bloga! Poza tym jestem w trakcie tworzenia wish listy na rozpoczynającą się jutro, wielką promocję na kosmetyki kolorowe w rossmannie. Jak wiecie zwolenniczką i jakąś specjalistką w tej dziedzinie nie jestem, ale może najwyższy czas poeksperymentować? Mam zamiar kupić kilka rzeczy, których byście się po mnie raczej nie spodziewali, ale też kilka moich stałych ulubieńców, tzn. lakiery do paznokci. Zobaczymy co z tego wyjdzie, tymczasem wspomnę tylko że przymierzam się do nagrywania vloga na kanał. Może jednego, może więcej. Zależy jak będzie z ilością materiału, jednak na 100% pokażę wam co złowiłam na -49%/-55%. Jeśli nie ma kanale, to na insta story! Ps. nie mam snapchat'a, to już jakiś czas, ale zapomniałam chyba o tym wspomnieć, więc na obecną chwilę na bieżąco jestem wyłącznie na instagramie, czyli tym, co kocham najbardziej. Zapraszam do relacji ze zdjęciami z telefonu!

ja w sukience? ta-dam! tak, to jest możliwe, a tą cudowną ze zdjęcia dorwiecie - o, tutaj!


Paula, a co taki spam zdjęciami z Fortu? Otóż jest powód! Tej wystawy już... nie ma! W piątek otwieramy kolejną, a oprócz tego na naszym Forcie, na dachu otwiera się studio fotograficzne i jakaś palarnia kawy dodatkowo, także będzie się działo. Mam nadzieję że uda mi się wszystko sumiennie i dokładnie wam pokazać. 

 największe - najtańsze - najpyszniejsze burgery na świecie // deser szarlotka,kwaśne owoce,bita śmietana, lody ciasteczkowe z mamą // piękno rzeczy prostych // czas na zaplanowanie kilku dni... 


po wielu próbach wreszcie udało nam się spotkać z Olą i zrobić zdjęcia, czego efekty mogliście już obejrzeć // a mi udało się do tego rozpocząć sezon schodków nad Wisłą z widokiem 

ponadto wreszcie spotkałam się z bratem i zrobiłam kotu zdjęcie na którym w sumie fajnie zagrało światło, tego dnia słońce było cudowne i aż smutek mnie ogarnia jak nie robię w takich momentach sesji zdjęciowych 

ale inne słońca wykorzystuję, jak widać powyżej... a to poniżej, najgorszy dzień jeśli chodzi o pogodę, ale i tak jestem zadowolona z tego projektu
zdjęcie z auta, podczas jazdy, jak padał deszcz // kwiaty od ukochanego // cudne długopisy od znajomej // coś* // piękna szminka i konturówka od Golden Rose

Jeśli dobrnęliście do końca, to gratuluję! Jak już pisałam - trochę się tego nazbierało, ale wreszcie dodaję całość. Co do kolejnych dni, to z niedzielą włącznie mam wszystko zaplanowane na każdy dzień. Myślę że trochę ponagrywam, bo będzie się działo! A co do łupów z rossmann'a, to dajcie znać czy oprócz filmu chcielibyście też zobaczyć tutaj taki wpis, gdzie wrzucę jakieś swoje najświeższe zakupy i między innymi właśnie kosmetyki? Piszcie, bo to mi bardzo pomoże. Jak macie jakieś propozycje zarówno do postów, jak i do filmów - dajcie znać! 

P. 

7 komentarzy :

  1. Jak na osobę, która nie ma na nic czasu bo siedzi i pisze licencjach to aż za dużo tych zdjęć :) Wytrwałości w tworzeniu pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:37

    Jejku, jak ja bym chciała odwiedzić ten Instytut Fotografii Fort! Na pewno zaczerpnęłabym tam wielkiej dawki inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywnie, swietny usmiech !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15:30

    Jaki to numer szminki i konturówki od GR? :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mogłabyś napisać jaki to numer szminki i konturówki golden rose ? Napisałaś mi w komentarzu na instagramie, że niedługo pojawić się w rzeczach fajnych, ale to było woow dawnoo, a postu jak nie ma tak nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę mi tu bez wyrzutów :) do takiego posta trzeba zebrać konkretną ilość rzeczy, wówczas się pojawi, szminka - velvet matte 02 + konturówka dream lips 521

      Usuń