1 marca 2017

To już 3 lata!


Powiem wam że przed dodaniem posta o dość osobistej, refleksyjnej tematyce, 100 razy muszę to przemyśleć i zastanowić się czy aby na pewno tego chcę. Wiele razy jednak pisałam wam tutaj o czymś co mnie w życiu spotkało, czasem były to bardzo przyjemne wzloty, czasem sprawy przykre. Mówiłam też często że tego bloga traktuję nie tylko jako miejsce do wrzucania zdjęć i pisania tekstów na dany temat. Jest to też mój pamiętnik w nieco okrojonej wersji, ale jednak. Właśnie wróciłam sobie do posta z 1 marca 2016 roku, który znajdziecie o tutaj. I wiecie co? Podpisuję się pod tym co tam napisane rękami i nogami. W międzyczasie przeszłam też przez post z 14 marca dotyczący moich urodzin, bo 22 lata zbliżają się wielkimi krokami, ale to jeszcze zostawmy, w końcu po co się martwić jak jeszcze calutkie dwa tygodnie. Wracając do tematu, na serduszku zrobiło mi się ciepło jak zobaczyłam tamte zdjęcia, przeczytałam tamten tekst.. po to właśnie mam bloga i po to piszę! Żeby móc za każdym razem kiedy tego potrzebuję wrócić do danych chwil. Dzisiaj było wspaniale. Nie dlatego że dostałam bukiet pięknych, świeżych tulipanów, które zresztą uwielbiam i nie dlatego że mój facet zrobił wszystko żeby ten dzień był dla mnie jak najlepszy. Ale po prostu! Mam przy sobie kogoś, kto mnie akceptuje ze wszystkim. Mój chłopak to również przyjaciel na którego zawsze mogę liczyć. Nawet nie potrafię ubrać w słowa tego jak jestem wdzięczna że dane mi jest być właśnie z Nim. Żeby nie przesłodzić jednak tego posta, zróbmy przerwę na kilka ujęć. 

Co się zmieniło przez ten rok? Jakie wnioski wysnuwam po 3 latach bycia z kimś? Miłość jest czymś o czym na pewno tak na 100% nie umiem napisać. Według mnie tego nie da się jednoznacznie określić i trzeba samemu przeżyć. Nie mówię tu o związkach na pokaz, o udawaniu, o robieniu czegoś na siłę. Bywa różnie. Cieszę się, najzwyczajniej w świecie - jest mi dobrze. Jeżeli kolejne lata miałyby wyglądać jak ostatni rok to piszę się na to! Mam nadzieję że uszanujecie jak zwykle moją wolę napisania kilku słów, by za jakiś czas móc sobie tu wrócić i powspominać. Po to są też zdjęcia!


7 komentarzy :

  1. Post świetny, najważniejsze, ze jesteście ze sobą szczęśliwi. Życzę Wam kolejnych lat bycia razem oby były takie jak ostatnie 3 lata😍

    OdpowiedzUsuń
  2. To Twój blog możesz pisać o czym chcesz :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje i zycze Wam żebyście byli ze sobą jak najdluzej ! ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wam więcej takich udanych wspólnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:57

    Życzę Wam dużo szczęścia. Jesteście piękną parą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18:01

    Gratki :D i życzę szczęścia na kolejne lata.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to gratulacje;) Szczęscia;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń