7 marca 2017

Rzeczy fajne


Wreszcie zebrałam się żeby napisać kolejny post o rzeczach fajnych. Cieszę się że wprowadziłam taką kategorię, bo mogę w prosty sposób dzielić się z wami tym, co polecam. Dla tych którzy pierwszy raz widzą tutaj taki wpis zalecam zajrzeć do poprzedniego, gdzie napisałam nieco więcej na ten temat. Teraz już przejdę do rzeczy. Przez ostatni czas znów uzbierało się trochę różności, które chcę wam pokazać, a na koniec mała wish lista z tym co chętnie wrzuciłabym do swojej szafy!



Zacznę może od zestawu, który dorwałam w jakiejś edycji pudełka od shiny. Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię się babrać i tworzyć, dlatego miałam niezłą frajdę jak musiałam z osobnych składników stworzyć jakieś produkty. Super jakościowo, bo wszystko bazuje na naturze, naturalne składniki. Jednak jeśli się zastanawiacie to - nie - olej z pestek malin nie pachnie malinami. Z pudełka po jajkach zrobiłam sobie pojemniczki, bo ilość każdego z końcowych kosmetyków nie była jakaś oszałamiająca. Zrobiłam wszystko co wypisano na etykiecie oprócz serum, które nie było skomplikowane bo wystarczyło połączyć dwa olejki i bum! Gotowe. Wszystkiego po trochu użyłam i świetnie działało na skórze. Chociaż nie muszę wam chyba tłumaczyć że dla zauważalnych efektów trzeba by było stosować to regularnie przez dłuższy czas. Czy to ulubieniec? Raczej nie, ale na pewno zalicza się do rzeczy fajnych!


Chyba nie myśleliście że ten post obejdzie się bez herbat? Nie, nie. Obecnie przeżywam herbaciane oblężenie i dzisiaj ostatecznie znalazłam pudło i wrzuciłam tam wszystko czego nie pijam na ten moment. Wszystkie trzy herbaty powyżej polecam z całego serducha. Środkowa, to moja dzisiejsza zdobycz z rossmann'a. Miałam okazję już wypić! Prze-pysz-na. Dwie pozostałe to ulubieńcy życia. Mogę pić ciągle i ciągle. 


Okulary z którymi się w ostatnim czasie nie rozstaję. Zakupione już chyba ponad rok temu, jak nie dłużej na którejś z chińskich stron. Na marginesie - polecam wam kupować tam okulary bo są w bardzo dobrej jakości. // Będąc w Tigerze skusiłam się na te miętowe pastylki w przesłodkim opakowaniu i od kiedy je mam to się z nimi nie rozstaję! Jeśli lubicie miętę i wszystko co ma świeży posmak mięty, to coś dla was. Do tego zapłaciłam za to jakieś śmieszne grosze. // świeczki jabłkowe o zapachu sadu - niesamowite! I uwaga, są z ikei i to nie te zwykłe jabłuszkowe, które są od dawna, tylko zupełnie nowe, intensywniejsze i przyjemniejsze w zapachu // poduszka chmurka chodziła za mną już od dawien, dawna i wreszcie zebrałam się do jej kupna - z pewnością to fajna rzecz! 


Batiste do włosów zna już chyba każdy, ale ten zapach ze zdjęcia jest najlepszy, bo jak mam być szczera, to reszta zupełnie mi się nie podoba i najczęściej kupuję ten, a jeśli go nie ma to tropikalny. // serię liście manuka z ziaji opisywałam na blogu już nie jeden raz - nadal uwielbiam - nadal korzystam i te kosmetyki dają mojej skórze ogromną ulgę // o masce oczyszczającej z glinką (ziaja) słyszałam i czytałam już bardzo dawno, od jakiegoś czasu sama kupuję bo u mnie sprawdza się rewelacyjnie // dwa produkty myjące - peeling cukrowy od Perfecty mam przez przypadek - stał jako ostatni na półce i był sporo przeceniony, a krem pod prysznic pachnie gumą balonową i znakomicie się pieni - zapachy obydwu mnie oszołomiły i polecam wam wypróbować, bo naprawdę warto!


No i prężnym krokiem przechodzimy do wishlisty, gdzie pokażę wam rzeczy które chętnie bym przygarnęła lub które gdzieś tam zwróciły moją uwagę. Numery linków do poszczególnych produktów będą odpowiadały kolejnym zdjęciom: 

1/ tutaj     2/ tutaj     3/ tutaj     4/ tutaj     5/ tutaj 

6/ tutaj     7/ tutaj     8/ tutaj     9/ tutaj     10/ tutaj

To tyle na dziś, koniecznie dajcie znać czy miałyście którąś z rzeczy wymienionych i jeśli tak to jak się sprawdzają. Zawsze chętnie czytam wasze wypowiedzi. Co myślicie na temat tego typu postów?
   

2 komentarze :

  1. Bardzo ciekawe rzeczy wybrałaś. Najbardziej urzekła mnie poducha chmurka no i herbaty! Mam tak samo bzika na ich punkcie jak ty :) Bardzo lubie tego typu posty a szczegolnie w Twoim wydaniu :)
    Na moim blogu wpis, który nie miał powstać. Wpadnij i daj znać co sądzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam widze tu naprawde sporo FAJNYCH rzeczy :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń