14 marca 2017

Mam 22 lata!


Mam 22 lata. Jak to dziwnie brzmi. Nadal czuję się jakbym miała 18, czas wtedy dla mnie się jakoś tak zatrzymał. Czuję się trochę dziwnie, jakoś inaczej. Mam wrażenie że mimo że już 3 lata jestem odpowiedzialna tak naprawdę sama za siebie i w 100% samodzielna, to z każdym rokiem spływa na mnie kolejne pasmo do przejścia i nowe wyzwania. Chcę od siebie więcej i lepiej. W każde moje urodziny stawiam sobie nowe założenia, cele. Dzisiaj mój dzień wyglądał nieco inaczej niż każdego roku. Wstałam, zjadłam śniadanie, odebrałam paczki od kurierów, dostałam milion telefonów, wiadomości i wpisów, za co zresztą ogromnie wszystkim dziękuję. A wieczorem wybrałam się z Adą na pancake's na Solec, na które zawsze miałam ochotę pójść. Udało się! Jednak dzisiaj najbardziej szkoda że nie mogłam zobaczyć się z mamą, spędzić tego dnia w 3/4 z moim ukochanym i we własnym domu. Dorosłość nie jest taka fajna. A imitacja tortu w postaci naleśników z ledwo widocznym napisem '22', to przecież nie tort. Ale wszystko da się nadrobić. Cóż mogę powiedzieć, kolejny 14 marca mija... to jak szybko płynie czas jest dość przerażające. Ale przecież kolejny rok otwiera nowe możliwości, mam nadzieję że II część 2017 będzie przyjemniejsza niż jego początek. Powiem wam że nie potrzebuję tysiąca prezentów i fałszywych życzeń. Wystarczy mi to, że moi bliscy pamiętają, to jest najważniejsze! Ale za wszystko co dziś otrzymałam i za każde życzenia, dziękuję!!!
♥♥♥

5 komentarzy :

  1. Wszystkiego najlepszego! :)
    Już tyle lat obserwuję Twoja bloga... Życzę Ci spełnienia marzeń, dużo radości, wielu wspólnych lat z Twoim chłopakiem, zdrowia, szczęścia, obrony licencjatu na 5! I żebyś zawsze mogła robić to kochasz :) Bo wychodzi Ci to świetnie! I mam nadzieję, że jeszcze przez wiele lat będziesz prowadzić tę stronę. Byłaś moją inspiracją do założenia własnego bloga i rozwijania się (również) w fotografii. Zresztą myślę, że nie tylko moją :) I pamiętaj, że wiek to tylko liczba. Ważne jest na ile my się czujemy ;)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku wglądasz na dużo młodszą! Wszystkiego Najlepszego <3
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:35

    Najlepszego!! Pamiętam jak kończyłaś 18 lat - jak ten czas szybko leci :o nie mogę uwierzyć,że tak długo czytam Twojego bloga. Oby jak najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy07:59

    Paula, wszystkiego najlepszego!! :) Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś podać mi link do noclegu airbnb z którego korzystałaś będąc we Wrocławiu? Miejsce genialne, podobnego szukam :)

    OdpowiedzUsuń