21 marca 2017

backstage


Jaki inny tytuł lepiej opisałby posta, jak nie ten gdzie wprost mówię o co mi chodzi? Dzisiaj backstage! Wreszcie się udało spotkać z Olą, znalazłyśmy dla siebie chwilę i myślę że to był super pomysł żeby akurat dzisiaj zrobić zdjęcia. Jako że chwilowo zanim pojadę znowu do siebie, jestem jeszcze w Warszawie, to chciałam jakoś sensownie wykorzystać ten czas. Sesji zdjęciowych robię zbyt mało, czuję to w sobie. Brakuje mi tego. Ale nie o tym dzisiaj. Z Olą znamy się od w sumie małego, bo pochodzimy z tego samego miejsca. Nasze drogi w pewien sposób się kiedyś rozeszły, myślę że to trochę przez wiek i tak dalej, jednak zawsze jej kibicowałam. Dlaczego? Bo przepięknie śpiewa i wiedziałam że musi nadejść moment że zrobi to bum! I proszę bardzo, kilka dni temu premierę miał jej pierwszy teledysk, a dzisiaj wystąpiła dla mnie solo, przed moim aparatem. Zawsze chciałam zrobić jej zdjęcia, nie wiem dlaczego, po prostu. Są czasem takie osoby, które w jakiś sposób sprawiają że mam ochotę je sfotografować i ona była chyba właśnie kimś takim. Łatwo nie było, bo to bardzo energiczna, żywiołowa i roześmiana osoba. Ale przyznam szczerze że na naszym 'planie' było bardzo wesoło i fajnie gdyby każda dziewczyna wychodziła ze zdjęć ze mną z tak szerokim uśmiechem. Powiedziała że jej się podoba, więc chyba wyszło dobrze! Efekty niebawem dorzucę do tego posta i kilka zdjęć z pewnością zamieszczę na mojej stronie na facebook'u. 


Nie chcę żeby ten post wyglądał jak sponsorowany, ale sama z siebie, zupełnie bez wiedzy Oli, chcę wam polecić żebyście zerknęli na teledysk, bo to dla niej z pewnością będzie bardzo miłe z waszej strony, znajdziecie go <tutaj>!!! Jeśli kojarzycie tego słodziaka, to super, a jeśli jeszcze nie, to koniecznie posłuchajcie jak przepięknie śpiewa. Wspominałam wam już że uwielbiam ludzi z pasją?

5 komentarzy :

  1. Przesłuchalam piosenkę i jest genialna!!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za pozytywna osoba, strasznie fajnie ze moglyscie wspolpracowac ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę z The Voice of Poland <3 No i to siostra Sylwii Przybysz. Obie talent do śpiewania mają, chyba to rodzinne ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:46

    Czekam na efekty na fb ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16:37

    Coś czuję, że będą niezłe fotografie ;)

    OdpowiedzUsuń