25 lutego 2017

efekty i film


Nie chcąc zapychać poprzedniego i tak obszernego posta, stwierdziłam że najlepiej będzie dodać osobny w którym również dostaniecie przekierowanie do najnowszego filmu na moim kanale gdzie właśnie razem z bohaterką zdjęć, czyli moją kuzynką (siostrą, jak zwał tak zwał) opowiadamy o wspólnej fotograficznej przeszłości, o spostrzeżeniach i wszystkim co uznajemy za dość istotne do przekazania. Trzy sesje o których pisałam w poprzednim poście są już gotowe do tego, by ujrzeć światło dzienne. Tak jak zapowiadałam całość efektów będzie się pojawiać tu na blogu, a niektóre ze zdjęć uznane przeze mnie jako warte zobaczenia dorzucę na Photographs by Plapart na facebooku. Mam nadzieję że skoro tu jesteś to znasz tą stronę, zarówno jak mojego tumblr'a, gdzie tworzę swoje piękno w sieci. Miejsce które uwielbiam i to w nim kolekcjonuję wszystko co ładne i schludne, co uważam za warte wyróżnienia, więc jeśli jesteście ciekawi to zapraszam was tam! 




  

                    









Standardowo piszcie co myślicie o zdjęciach, bo lubię posiłkować się cudzą opinią. Nie musi być ona pozytywna, ale niech nie obraża nikogo dookoła łącznie ze mną i z modelką. Przy okazji dodam jak zwykle że jeśli chcecie zobaczyć zdjęcia z bliska i się im lepiej przyjrzeć, wystarczy w nie kliknąć. Poniżej link do filmu, który bardzo polecam obejrzeć, bo sporo faktów zostało w nim przedstawionych, a jeśli czegoś nie powiedziałyśmy a chcielibyście się o tym dowiedzieć, to pytajcie poniżej, chętnie odpowiem na każde mądrze skonstruowane pytanie. 

BEZPOŚREDNI LINK DO FILMU: kliknij

7 komentarzy :

  1. świetny filmik Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia sa przepiękne. Lepszy efekt widać po kliknięciu ale tak czy siak sa cudowne:D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. zaraz obejrze, zdjecia super:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bardzo oryginalne. Widać, że miałaś pomysł ;) Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie, przyciąga wzrok ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:07

    Zachwycam się kiedy oglądam Twoje fotografie. Widać nieustanny progres, rozwijasz się. Najbardziej trafiają do mnie portrety, zdjęcie 20 i 21 są rewelacyjne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:12

    W tej pierwszej sesji denerwują mnie te okulary :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń