21 stycznia 2015

black is always a good idea


Z góry przepraszam że tyle piszę, ale chcę wam wyjaśnić wszystko na tyle na ile się da. Na szczęście w tym całym 'kociokwiku' który obecnie panuje wokół mnie, udało się znaleźć moment (dosłownie!) na napisanie posta. Co się dzieje u mnie? Czas leci szybko, jest mi go na wszystko zdecydowanie zbyt mało. Jestem w trakcie różnych zaliczeń, rozliczeń i nauki. Uczelnia ostatnio daje mi w kość, chociażby biorąc pod uwagę poranne wstawanie i brak możliwości wyspania się na tyle, na ile mój organizm tego wymaga. Kolejny tydzień będzie strasznie trudny i szczerze mówiąc powinnam się już teraz uczyć. Czas do sesji? Tak go mało, że nawet nie pytajcie. Jak się wyprowadzić żeby to miało ręce i nogi? (tak, wyprowadzam się). Napiszę o tym niebawem. Odezwę się jak to wszystko ochłonie, nabierze normalności. Z niecierpliwością czekam na 7.02, by móc z ulgą odetchnąć. Wybaczcie mi że aktualnie moja głowa zaprzątnięta jest tylko i wyłącznie sprawami szkolnymi. Nie nudzę się, ciągle muszę ślęczeć nad książkami by jakoś zakończyć ten pierwszy semestr na studiach. I tutaj znowu się powtórzę, że najlepiej zrozumieją to ci, którzy mają podobną sytuację! Na szczęście jutro przyjeżdża do mnie mój chłopak i przez te kilka dni przez które tu będzie, mam zamiar nie robić totalnie nic. Muszę odpocząć! Przejdę już do tematu. Szczerze mówiąc obecnie czarny kolor totalnie mną zawładnął. Tak jak kiedyś nosiłam dość kolorowe ciuchy, tak teraz wolę ubrać się bardziej stonowanie, jednak nadal na luzie. Pewnie zdążyliście to zauważyć. Może ja się starzeję? Ostatnio dotarł do mnie prześliczny czarny sweter w białe paski. Zakładany przez głowę i dość luźny. Nie jest tajemnicą, że często zamawiam sobie coś z tych słynnych, azjatyckich stron i te ciuchy jak sami wiecie.. ' zdjęcia, a rzeczywistość..', no powiedzmy sobie szczerze, na żywo wyglądają dużo gorzej niż na stronach. Wielokrotnie trafiałam czy to na blogach, czy w filmikach na dziewczyny które polecały sklep romwe. A że się do mnie odezwali, to stwierdziłam że się skuszę. Jak zobaczyłam ten sweter to wiedziałam że muszę go mieć i nie ma innej opcji. Kilka dni temu wpadł w moje ręce i od tamtej pory nie mogę się z nim rozstać. O dziwo nie śmierdzi, ma super materiał i rozmiar w 100% mi odpowiada. Jestem bardzo zadowolona i myślę że z czystym sumieniem mogę go wam polecić. Tutaj macie link gdyby ktoś był ciekawy. Jestem zdania, że akurat ta część garderoby zawsze się przydaje i warto w nią inwestować. 




Doszłam do wniosku potrzebuję jakichś zmian na blogu, ale moje plany co do tego nie są jeszcze sprecyzowane. Być może tu coś pozmieniam, ale póki co muszę niestety zająć się tym co ważniejsze, ale mniej przyjemne. Do napisania!

A czy wy również jesteście zakochani w czerni? 

23 komentarze :

  1. Jest śliczny :)
    Długo czekałaś na przesyłkę z tej strony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był to czas około 2/3 tygodni :)

      Usuń
  2. Anonimowy20:00

    czerń, biel i bordo zdecydowanie rządzi w mojej szafie i życiu, haha! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudny sweterek ♥
    Zapraszam do siebie
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czern, biel i szarosc to moja "druzyna mistrzow" :D

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz!
    Zdjęcia są świetne!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Paula jak zwykle prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kiedyś ubierałam się na bardziej kolorowo, a jak poszłam na studia, to jakoś wszystko się stonowało do czerni, szarości i bieli :p
    Znam ten "przedsesyjny" stan! Sama w nim tkwię i ciągle siedzę nad książkami a to dopiero początek..
    Pozdrowienia z Lublina :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten sweter :) kolor czarny zawsze nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11:35

    doskonale Cię rozumiem, bo również jestem w trakcie przygotowań do pierwszej sesji

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubię czerń jeśli chodzi o jakieś okazje typu sylwester, impreza ale na co dzień staram się nie nosić, bo jakoś tak smutno mi się kojarzy :( wolę żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia :)
    sweterek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy16:00

    A jaki jest koszt przesyłki? i czy można płacić przelewem tradycyjnym czy tylko internetowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie orientuję się ale wszystko zapewne znajdziesz na ich stronie :)

      Usuń
  13. Śliczny sweterek!
    Ja również uwielbiam czarny i ten kolor posiada ponad połowa ubrań z mojej szafy.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie przeobraża się właśnie w czerń :)

      Usuń
  14. ojeej cudowny jest ten sweterek! Nie mogę się doczekać zmian! <3

    Serdecznie Zapraszam♡
    pisanepasja.blogspot.com - kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny sweterek
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, zaskakujące, że sweterek jest taki, jaki oczekiwałaś! Teraz tak ciężko na coś trafić, że szok! A co do postu, życzę Ci powodzenia i wierzę, że dasz sobie radę z zaliczeniami i przeprowadzką :) Trzymam kciuki!

    pozdrawiam,
    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również to strasznie zadziwiło :o ! dziękuję

      Usuń
  17. Tak, właśnie przeżywam na studiach to samo co Ty! Na szczęście mam mało zaliczeń w tygodniu, i mam więcej czasu na wszystko! Sweterek faktycznie śliczny i również ostatnio uwielbiam takie ciemniejsze, bardziej stonowane rzeczy :>

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny ten sweterek:)
    3/4 mojej szafy zajmuje kolor czarny, najlepiej czuję się w tym kolorze
    http://dagmarastyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post

    Zapraszam na mojego bloga jeśli się spodoba zapraszam do obserwacji .
    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń